עמוד בית  |  אודות  |  דרושים  |  צור קשר  |  English
חיפוש
בנייה ציבורית תשתיות תשתיות פרויקטים בביצוע פרויקטים בביצוע


תשתיות

רמט מבצעת כמה מפרויקטי התשתית המורכבים ביותר בישראל. הפרויקטים בתחום התשתיות כוללים: כבישים, מסילות רכבת ומסלולי המראהבניית גשרים ומחלפים, חציבת מנהרות ופירים.

 

פרויקטים בתחום התשתיות:

 

כבישים, מסילות רכבת ומסלולי המראה
קילומטרים רבים של כבישים ומסלולי תעופה נסללו על ידי רמט מאז הקמתה. החברה סללה מסלולי המראה צבאיים ואזרחיים, ביניהם גם מסלול ההמראה "השקט" בשדה התעופה הבינלאומי בן גוריון, כמו גם סלילת חלקים נרחבים בנתיבי איילון. רמט ביצעה פרויקטים רבים עבור מחנות צה"ל ובסיסי חיל האוויר.
גשרים ומחלפים
רמט מתמחה בבניית גשרים ומחלפים ברחבי ישראל. קילומטרים רבים של גשרים ומחלפים נבנו על ידי רמט מאז הקמתה. מגשר השרשראות המפורסם (ההלכה) מעל נחל איילון בשנות ה-50 ודרך גשרי הרוחב הרבים והחדשים מעל דרך איילון. רמט בונה פרויקטים מורכבים עבור רכבת ישראל, מע"צ, מוריה, נתיבי איילון ועוד. אחד הפרויקטים היותר מורכבים שרמט ביצע בתקופה האחרונה בשותפות עם חברת כור מתכת היה בניית גשר לרכבת הקלה (גשר המיתרים) הנמצא בכניסה לירושלים עבור חברת מוריה.
מנהרות ופירים
רמט ביצעה כמה מהפרויקטים המורכבים ביותר בישראל, ביניהם חציבת אלפי מטרים של מנהרות עבור בזק, משרד הביטחון, עיריית נתניה ואיגוד ערים דן לביוב. החברה השלימה גם מנהרת ניקוז המקשרת בין עמק רפאים לבין נחל שורק (עין כרם). כמו כן ביצע החברה שתי מנהרות לרכבת ישראל בקו ת"א – מודיעין. רמט מבצעת עבור רכבת ישראל כרייה של מנהרות ופירים בעומק של עד 80 מטר מתחת פני הקרקע כחלק מפרויקט תחנת האומה בקו המהיר בין ירושלים לתל אביב.
פרויקטים בביצוע
רמט מבצעת כיום את פרויקט תחנת האומה בירושלים עבור רכבת ישראל. הפרויקט כולל תחנת רכבת תת קרקעית בשטח של כ 15,000 מ"ר, פירים אנכיים לעומק של כ 80 מטר, מנהרות ופירי איורור, הפרויקט הינו חלק מהקו המהיר מירושלים לתל אביב.
הצורן 1א1 איזור תעשייה חדש נתניה טל.: 03-8851580 פקס: 03-8851562
זכויות שמורות  © רמט בע''מ - בנייה ופיתוח 2011. נבנה ע"י כתום בניית אתרים